آموزش احیای پایه کارکنان پاراکلینیک
آموزش احیای پایه کارکنان پاراکلینیک
آموزش احیای پایه،ایمنی بیمار،ترالی اورژانس به رادیولوژی و آزمایشگاه اردیبهشت 1404
آموزش احیای پایه کارکنان پاراکلینیک
آموزش احیای پایه کارکنان پاراکلینیک
آموزش احیای پایه،ایمنی بیمار،ترالی اورژانس به رادیولوژی و آزمایشگاه اردیبهشت 1404
آموزش احیای پایه کارکنان پاراکلینیک
آموزش احیای پایه کارکنان پاراکلینیک
آموزش احیای پایه،ایمنی بیمار،ترالی اورژانس به رادیولوژی و آزمایشگاه اردیبهشت 1404
خبرنامه ایمنی بیمار شماره 9 اردیبهشت 1404
خبرنامه ایمنی بیمار شماره 9 اردیبهشت 1404
با توجه به موضوع اعتبار بخشی بیمارستان واهمیت ایمنی بیمار، این خبرنامه می تواند با استفاده از نظرات ارزشمند اساتید، همکاران وکارشناسان محترم در انتقال مطالب آموزشی ، درس گیری از تجربه ها وانتقال اطلاعات در راستای افزایش ایمنی کارکنان وبیماران ورضایت مندی گیرندگان خدمت نقش ویژه ای داشته باشد. ایمنی بیمار، شاخهای از مراقبتهای سلامت است که با شدت یافتن پیچیدگی مراقبتهای سلامت و افزایش آسیبهای وارده به بیمار در مراکز سلامت، ظهور کرد. وقتی در مورد ایمنی بیمار صحبت میکنیم، در واقع در مورد چگونگی محافظت بیمارستانها و سایر سازمانهای مراقبتهای سلامت از بیماران خود در برابر خطاها، صدمات، حوادث و عفونتها صحبت مینماییم وایمنی بیمار، اصلیترین اولویت اکثر بیمارستانها در سرتاسر دنیا میباشد. در این بین، بیمارستانهایی که دارای یک رهبر قوی و یک تیم منسجمی که به خوبی با همدیگر همکاری میکنند، هستند، بهتر میتوانند ایمنی بیماران را تضمین نمایند.
خبرنامه ایمنی بیمار شماره 9 اردیبهشت 1404
خبرنامه ایمنی بیمار شماره 9 اردیبهشت 1404
با توجه به موضوع اعتبار بخشی بیمارستان واهمیت ایمنی بیمار، این خبرنامه می تواند با استفاده از نظرات ارزشمند اساتید، همکاران وکارشناسان محترم در انتقال مطالب آموزشی ، درس گیری از تجربه ها وانتقال اطلاعات در راستای افزایش ایمنی کارکنان وبیماران ورضایت مندی گیرندگان خدمت نقش ویژه ای داشته باشد. ایمنی بیمار، شاخهای از مراقبتهای سلامت است که با شدت یافتن پیچیدگی مراقبتهای سلامت و افزایش آسیبهای وارده به بیمار در مراکز سلامت، ظهور کرد. وقتی در مورد ایمنی بیمار صحبت میکنیم، در واقع در مورد چگونگی محافظت بیمارستانها و سایر سازمانهای مراقبتهای سلامت از بیماران خود در برابر خطاها، صدمات، حوادث و عفونتها صحبت مینماییم وایمنی بیمار، اصلیترین اولویت اکثر بیمارستانها در سرتاسر دنیا میباشد. در این بین، بیمارستانهایی که دارای یک رهبر قوی و یک تیم منسجمی که به خوبی با همدیگر همکاری میکنند، هستند، بهتر میتوانند ایمنی بیماران را تضمین نمایند.
خبرنامه ایمنی بیمار شماره 9 اردیبهشت 1404
خبرنامه ایمنی بیمار شماره 9 اردیبهشت 1404
با توجه به موضوع اعتبار بخشی بیمارستان واهمیت ایمنی بیمار، این خبرنامه می تواند با استفاده از نظرات ارزشمند اساتید، همکاران وکارشناسان محترم در انتقال مطالب آموزشی ، درس گیری از تجربه ها وانتقال اطلاعات در راستای افزایش ایمنی کارکنان وبیماران ورضایت مندی گیرندگان خدمت نقش ویژه ای داشته باشد. ایمنی بیمار، شاخهای از مراقبتهای سلامت است که با شدت یافتن پیچیدگی مراقبتهای سلامت و افزایش آسیبهای وارده به بیمار در مراکز سلامت، ظهور کرد. وقتی در مورد ایمنی بیمار صحبت میکنیم، در واقع در مورد چگونگی محافظت بیمارستانها و سایر سازمانهای مراقبتهای سلامت از بیماران خود در برابر خطاها، صدمات، حوادث و عفونتها صحبت مینماییم وایمنی بیمار، اصلیترین اولویت اکثر بیمارستانها در سرتاسر دنیا میباشد. در این بین، بیمارستانهایی که دارای یک رهبر قوی و یک تیم منسجمی که به خوبی با همدیگر همکاری میکنند، هستند، بهتر میتوانند ایمنی بیماران را تضمین نمایند.
درس آموخته مدیریت خطاهای دارویی
درس آموخته مدیریت خطاهای دارویی
یکی از علل عمده صدمه به بیماران به هنگام ارائه خدمات درمانی، وقایع مربوط به داروها هستند. خطاهای دارویی به هنگام تهیه، توزیع و دادن دارو به بیمار و پایش آن رخ می دهند بنابراین میزان بروز خطا به هنگام تجویز دارو و دادن آن به بیمار شایعتر برآورد می گردد. لذا با توجه به خطاهای دارویی گزارش شده در سال 1403 در این مرکز درمانی که حدود 38% از کل خطاها را به خود اختصاص داده است کتابچه موجود جهت آشنایی با خطاهای دارویی و درس آموزی از تجربیات سایر همکاران جهت پیشگیری از وقوعآن تهیه و در اختیار همکاران قرار گرفته است.
درس آموخته مدیریت خطاهای دارویی
درس آموخته مدیریت خطاهای دارویی
یکی از علل عمده صدمه به بیماران به هنگام ارائه خدمات درمانی، وقایع مربوط به داروها هستند. خطاهای دارویی به هنگام تهیه، توزیع و دادن دارو به بیمار و پایش آن رخ می دهند بنابراین میزان بروز خطا به هنگام تجویز دارو و دادن آن به بیمار شایعتر برآورد می گردد. لذا با توجه به خطاهای دارویی گزارش شده در سال 1403 در این مرکز درمانی که حدود 38% از کل خطاها را به خود اختصاص داده است کتابچه موجود جهت آشنایی با خطاهای دارویی و درس آموزی از تجربیات سایر همکاران جهت پیشگیری از وقوعآن تهیه و در اختیار همکاران قرار گرفته است.
درس آموخته مدیریت خطاهای دارویی
درس آموخته مدیریت خطاهای دارویی
یکی از علل عمده صدمه به بیماران به هنگام ارائه خدمات درمانی، وقایع مربوط به داروها هستند. خطاهای دارویی به هنگام تهیه، توزیع و دادن دارو به بیمار و پایش آن رخ می دهند بنابراین میزان بروز خطا به هنگام تجویز دارو و دادن آن به بیمار شایعتر برآورد می گردد. لذا با توجه به خطاهای دارویی گزارش شده در سال 1403 در این مرکز درمانی که حدود 38% از کل خطاها را به خود اختصاص داده است کتابچه موجود جهت آشنایی با خطاهای دارویی و درس آموزی از تجربیات سایر همکاران جهت پیشگیری از وقوعآن تهیه و در اختیار همکاران قرار گرفته است.
روز جهانی بهداشت دست 1404
روز جهانی بهداشت دست 1404
به مناسبت روز جهانی بهداشت دست (5 may) جشنواره و کلاس آموزشی بهداشت دست با شعار پوشیدن دستکش جایگزین بهداشت دست نمی شود. با همکاری واحدهای کنترل عفونت، آموزش، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای و آموزش و ارتقای سلامت در مرکز اجتماعات بیمارستان برگزار گردید. همچنین از قهرمانان بهداشت دست تقدیر و تشکر بعمل آمد.