• 1391/12/08 - 09:53
  • 87
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

خدمتي ديگربه همشهريان گرامي، راه‌اندازي سيستم تلفني نوبت‌دهي بيمارستان حضرت فاطمه معصومه(س)

به منظور خدمات رسانی بهینه به مراجعین درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی و كاهش بار ترافيكي بيمارستان حضرت فاطمه معصومه(س) سيستم نوبت‌دهي تلفني در این بیمارستان راه اندازی شد.

به منظور خدمات رسانی بهینه به مراجعین درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی و كاهش بار ترافيكي بيمارستان حضرت فاطمه معصومه(س) سيستم نوبت‌دهي  تلفني در این بیمارستان راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومي اين مركز، مديريت بيمارستان حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: به منظور خدمات رسانی بهینه به مراجعین درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی و كاهش بار ترافيكي بيمارستان، بيماران مي‌توانند از همه نقاط كشور با شماره تلفن‌هاي سيستم نوبت‌دهي بيمارستان تماس گرفته و پزشك و روز ويزيت مورد نظر خود را انتخاب كرده و در روز تعيين‌شده به بيمارستان مراجعه كرده و ويزيت شوند.

قدمي اظهارداشت: روزانه حدود 400 نفر به درمانگاه‌هاي تخصصي وحدود300 نفر به درمانگاه فوق تخصصي اين بيمارستان مراجعه مي‌كنند كه با توجه به اين بار ترافيكي بالا، بسياري از بيماران مجبورند براي دريافت نوبت از ساعت 6 صبح به درمانگاه مراجعه كنند و در اين روند، زمان زيادي از مراجعان تلف مي‌شود.

قدمي گفت : ‌دليل بسياري از نارضايتي‌هاي مراجعه‌كنندگان، سيستم نوبت‌دهي بيمارستان بود كه با ايجاد سيستم نوبت دهی گویای تلفني و اينترنتي، مشكل حل شده و بيماران به راحتي مي‌توانند نوبت ويزيت دريافت كنند و به منظور ارتباط با بيمارستان، سامانه پيامكي نيز تهيه شده كه فعال است.

لازم بذکر است در سيستم نوبت‌دهي بيمارستان، شماره‌ تلفن‌هاي 3-6650802 پاسخگوي مراجعان هستند.

روابط عمومي مركز آموزشي درماني حضرت فاطمه معصومه(س)

 

  • گروه خبری : اخبار مرکز
  • کد خبر : 10818
کلمات کلیدی