بازدید سرپرست مدیریت از بخش ها و واحدهای بیمارستان
بازدید سرپرست مدیریت از بخش ها و واحدهای بیمارستان
به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای ابراهیمی سرپرست محترم مدیریت مرکز به همراه مدیر خدمات پرستاری و سرپرست حراست، ضمن بازدید از بخش ها و واحدهای بیمارستان از نزدیک در جریان امور قرار گرفتند.
رئیس و مدیر جدید بیمارستان حضرت فاطمه معصومه(س) قم معارفه شد
رئیس و مدیر جدید بیمارستان حضرت فاطمه معصومه(س) قم معارفه شد
طی مراسمی با حضور دکتر ابرازه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر ایرانی خواه مشاور رئیس دانشگاه، محمد احمدی سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی دانشگاه و جمعی از کارکنان بیمارستان حضرت فاطمه معصومه(س)، از تلاش های آقای دکتر اخوان سپهی قدردانی و آقای دکتر سید کمال الدین اسحق حسینی به عنوان رئیس جدید این بیمارستان معرفی شد.
رئیس و مدیر جدید بیمارستان حضرت فاطمه معصومه(س) قم معارفه شد
رئیس و مدیر جدید بیمارستان حضرت فاطمه معصومه(س) قم معارفه شد
طی مراسمی با حضور دکتر ابرازه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر ایرانی خواه مشاور رئیس دانشگاه، محمد احمدی سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی دانشگاه و جمعی از کارکنان بیمارستان حضرت فاطمه معصومه(س)، از تلاش های آقای دکتر اخوان سپهی قدردانی و آقای دکتر سید کمال الدین اسحق حسینی به عنوان رئیس جدید این بیمارستان معرفی شد.
رئیس و مدیر جدید بیمارستان حضرت فاطمه معصومه(س) قم معارفه شد
رئیس و مدیر جدید بیمارستان حضرت فاطمه معصومه(س) قم معارفه شد
طی مراسمی با حضور دکتر ابرازه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر ایرانی خواه مشاور رئیس دانشگاه، محمد احمدی سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی دانشگاه و جمعی از کارکنان بیمارستان حضرت فاطمه معصومه(س)، از تلاش های آقای دکتر اخوان سپهی قدردانی و آقای دکتر سید کمال الدین اسحق حسینی به عنوان رئیس جدید این بیمارستان معرفی شد.
روز مهندس 1403
مراسم روز مهندس 1403
به مناسبت فرارسیدن پنجم اسفند ماه مراسم تجلیل از مهندسین مرکز آموزشی و درمانی حضرت فاطمه معصومه(س)
روز مهندس 1403
مراسم روز مهندس 1403
به مناسبت فرارسیدن پنجم اسفند ماه مراسم تجلیل از مهندسین مرکز آموزشی و درمانی حضرت فاطمه معصومه(س)
روز مهندس 1403
مراسم روز مهندس 1403
به مناسبت فرارسیدن پنجم اسفند ماه مراسم تجلیل از مهندسین مرکز آموزشی و درمانی حضرت فاطمه معصومه(س)
خبرنامه ایمنی بیمار شماره 8 اسفند 1403
خبرنامه ایمنی بیمار شماره 8 اسفند 1403
با توجه به موضوع اعتبار بخشی بیمارستان واهمیت ایمنی بیمار، این خبرنامه می تواند با استفاده از نظرات ارزشمند اساتید، همکاران وکارشناسان محترم در انتقال مطالب آموزشی ، درس گیری از تجربه ها وانتقال اطلاعات در راستای افزایش ایمنی کارکنان وبیماران ورضایت مندی گیرندگان خدمت نقش ویژه ای داشته باشد. ایمنی بیمار، شاخهای از مراقبتهای سلامت است که با شدت یافتن پیچیدگی مراقبتهای سلامت و افزایش آسیبهای وارده به بیمار در مراکز سلامت، ظهور کرد. وقتی در مورد ایمنی بیمار صحبت میکنیم، در واقع در مورد چگونگی محافظت بیمارستانها و سایر سازمانهای مراقبتهای سلامت از بیماران خود در برابر خطاها، صدمات، حوادث و عفونتها صحبت مینماییم وایمنی بیمار، اصلیترین اولویت اکثر بیمارستانها در سرتاسر دنیا میباشد. در این بین، بیمارستانهایی که دارای یک رهبر قوی و یک تیم منسجمی که به خوبی با همدیگر همکاری میکنند، هستند، بهتر میتوانند ایمنی بیماران را تضمین نمایند.
خبرنامه ایمنی بیمار شماره 8 اسفند 1403
خبرنامه ایمنی بیمار شماره 8 اسفند 1403
با توجه به موضوع اعتبار بخشی بیمارستان واهمیت ایمنی بیمار، این خبرنامه می تواند با استفاده از نظرات ارزشمند اساتید، همکاران وکارشناسان محترم در انتقال مطالب آموزشی ، درس گیری از تجربه ها وانتقال اطلاعات در راستای افزایش ایمنی کارکنان وبیماران ورضایت مندی گیرندگان خدمت نقش ویژه ای داشته باشد. ایمنی بیمار، شاخهای از مراقبتهای سلامت است که با شدت یافتن پیچیدگی مراقبتهای سلامت و افزایش آسیبهای وارده به بیمار در مراکز سلامت، ظهور کرد. وقتی در مورد ایمنی بیمار صحبت میکنیم، در واقع در مورد چگونگی محافظت بیمارستانها و سایر سازمانهای مراقبتهای سلامت از بیماران خود در برابر خطاها، صدمات، حوادث و عفونتها صحبت مینماییم وایمنی بیمار، اصلیترین اولویت اکثر بیمارستانها در سرتاسر دنیا میباشد. در این بین، بیمارستانهایی که دارای یک رهبر قوی و یک تیم منسجمی که به خوبی با همدیگر همکاری میکنند، هستند، بهتر میتوانند ایمنی بیماران را تضمین نمایند.
خبرنامه ایمنی بیمار شماره 8 اسفند 1403
خبرنامه ایمنی بیمار شماره 8 اسفند 1403
با توجه به موضوع اعتبار بخشی بیمارستان واهمیت ایمنی بیمار، این خبرنامه می تواند با استفاده از نظرات ارزشمند اساتید، همکاران وکارشناسان محترم در انتقال مطالب آموزشی ، درس گیری از تجربه ها وانتقال اطلاعات در راستای افزایش ایمنی کارکنان وبیماران ورضایت مندی گیرندگان خدمت نقش ویژه ای داشته باشد. ایمنی بیمار، شاخهای از مراقبتهای سلامت است که با شدت یافتن پیچیدگی مراقبتهای سلامت و افزایش آسیبهای وارده به بیمار در مراکز سلامت، ظهور کرد. وقتی در مورد ایمنی بیمار صحبت میکنیم، در واقع در مورد چگونگی محافظت بیمارستانها و سایر سازمانهای مراقبتهای سلامت از بیماران خود در برابر خطاها، صدمات، حوادث و عفونتها صحبت مینماییم وایمنی بیمار، اصلیترین اولویت اکثر بیمارستانها در سرتاسر دنیا میباشد. در این بین، بیمارستانهایی که دارای یک رهبر قوی و یک تیم منسجمی که به خوبی با همدیگر همکاری میکنند، هستند، بهتر میتوانند ایمنی بیماران را تضمین نمایند.