لیست اخبار صفحه :86
کلاس آموزشی مکاتبات اداری 11 دی
کلاس آموزشی مکاتبات اداری 11 دی

کلاس آموزشی مکاتبات اداری 11 دی

کلاس آموزشی مکاتبات اداری مورخ 11 دی با تدریس آقای دکتر مرادی جهت تمامی مسئولین واحد و بخش ها برگزار گردید.

کلاس آموزشی مکاتبات اداری ۴ دی
کلاس آموزشی مکاتبات اداری ۴ دی

کلاس آموزشی مکاتبات اداری ۴ دی

کلاس آموزشی مکاتبات اداری مورخ ۴ دی با تدریس آقای دکتر مرادی جهت تمامی مسئولین واحد و بخش ها برگزار گردید.

کلاس آموزشی مکاتبات اداری ۴ دی
کلاس آموزشی مکاتبات اداری ۴ دی

کلاس آموزشی مکاتبات اداری ۴ دی

کلاس آموزشی مکاتبات اداری مورخ ۴ دی با تدریس آقای دکتر مرادی جهت تمامی مسئولین واحد و بخش ها برگزار گردید.

کلاس آموزشی مکاتبات اداری ۴ دی
کلاس آموزشی مکاتبات اداری ۴ دی

کلاس آموزشی مکاتبات اداری ۴ دی

کلاس آموزشی مکاتبات اداری مورخ ۴ دی با تدریس آقای دکتر مرادی جهت تمامی مسئولین واحد و بخش ها برگزار گردید.

کلاس آموزشی مکاتبات اداری ۴ دی
کلاس آموزشی مکاتبات اداری ۴ دی

کلاس آموزشی مکاتبات اداری ۴ دی

کلاس آموزشی مکاتبات اداری مورخ ۴ دی با تدریس آقای دکتر مرادی جهت تمامی مسئولین واحد و بخش ها برگزار گردید.

اصول اخذ رضایت آگاهانه
اصول اخذ رضایت آگاهانه

اصول اخذ رضایت آگاهانه

اخذ رضایت نامه و برائت نامه از بیمار و قوانین حقوقی آن موضوعی است که لازم است کادر پزشکی و تیم درمان بیمارستان و بیماران عزیز از آن اطلاع داشته و بکار گیرند. جهت بهره برداری از مطلب آموزشی به قسمت فایل ها مراجعه نمایید.