متن استاتیک شماره 22 موجود نیست
رئیس امور اداری: عمران ابراهیمی
مدرک تحصیلی: کارشناس مدیریت خدمات بهداشتی درمانی- کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی
تلفن تماس:31625336-025
اهم شرح وظایف:
1- اعمال و اجرای قوانین و مقررات استخدامی که از طریق ستاد دانشگاه ابلاغ می گردد.
2- پیش بینی نیازهای نیروی انسانی بر اساس خروجی نیروی انسانی، پست های بلاتصدی و افزایش جمعیت و تختهای بیمارستانی.
3- تدوین شاخصهای عملکردی و عملیاتی مرتبط با منابع انسانی.
4- بهبود کیفیت روند کاری پرسنل و ارتقاء کیفیت روابط انسانی با سازمان.
5- رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوط به تبدیل وضعیت استخدامی.
6- کنترل حضور و غیاب کارکنان براساس تصویب نامه هیات وزیران.
7- برنامه ریزی برای ارزیابی عملکرد کارکنان و حصول اطمینان از استقرار نظام ارزیابی کارا و مناسب.
8- انجام امور مربوط به رفاه کارکنان، بیمه درمان و رعایت حقوق قانونی کارکنان و جلوگیری از تضییع حقوق آنان.
9- ایجاد حس امنیت شغلی برای همکاران شایسته و توانمند.
مسئول کارگزینی: محمدرضا عبدی
مدرک تحصیلی: کارشناس ارشد مدیریت اجرایی
تلفن تماس :283-02531625
اهم شرح وظایف :
1- برنامه ریزی و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
2- صدور احکامکارگزینی از قبیل احکام انتقال ، ترمیم حقوق ،مرخصی – معذوریت ، ترفیع رتبه و طبقه
3-مطالعه و بررسی قوانین ، مقررات و آئین نامه ها و بخشنامه های مربوط به رشته شغلی
4- مشارکت در سهمیه و تدوین و ابلاغ بخشنامه ها ، آئین نامه ها و دستورالعملهای اجرایی
5- اتخاذ رویه ها و انتخاب روشهای مناسب جهت انجام امور پرسنلی و صدور ابلاغهای تشویق ، انتصاب ، تغییر محل خدمت
6- انجام سایر وظایف مرتبط با شغل بر اساس نظر مافوق طبق مقررات.
کارگزین: حمیدرضا علیجانی
مدرک تحصیلی : کاردانی امور اداری
تلفن تماس: 31625280-025
اهم شرح وظایف :
1- تهیه پیش نویس های مکاتبات کارگزینی و اداری
2- انجام امور مربوط به تعاون ، بیمه و رفاه کارکنان
3- تهیه ضوابط و دستورالعملهای لازم برابر مقرراتو ارائه گزارش به مقام مسئول
4- بروز رسانی آمار و اطلاعات پرسنلی و ارجاع به مقامات بالاتر
5- نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل و کلیه استعلاجی های پرسنل
مسئول دبیرخانه: آقای مرتضی محمدی
مدرک تحصیلی: کاردانی امور اداری
تلفن تماس: 31625280-025
اهم شرح وظایف :
1- دریافت و ثبت و توزیع نامه های داخلی ، وارده ، صادره ( نامه های پستی ، فکس ، و سامانه وزارت علوم ERP
2- بازبینی و کنترل نامه ها از جهت ضمائم و پیوست ها ، عطف ، پیرو و ااصلاح ارجاع نامه ها
3- دریافت ثبت و اندیکس نامه های وارده و ارسال به محل های ارجاعی
4- تفکیک و توزیع نامه ها ، دستورالعملها ، بخشنامه ها و دعوت نامه ها بین واحد ها
5- پاسخ به مراجعین در خصوص پیگیری و ردیابی نامه هایشان
6- انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق
مسئول بایگانی : سیدابوالقاسم میرنورالهی
مدرک تحصیلی: دیپلم
تلفن تماس: 31625280-025
اهم شرح وظایف :
1- کنترل نامه ها و استعلامات وارده به بایگانی جهت قراردادن در پرونده ها
2- نظارت بر تحویل و دریافت پرونده ها از قسمتهای مختلف
3- تشکیل پرونده ها برابر کدهای تعیین شده در جهت های مختلف
4- بایگانی و ضبط پیش نویس نامه ها و استعلامات
5- برگ شماری و شماره گذاری برگه های وارده به بایگانی
6- بایگانی نمودن کلیه برگه های وارد شده به بایگانی و قراردادن آنها در پرونده های پرسنل
7- انجام سایر امور محوله از مقام مافوق
مسئول واحدکارتکس: آقای داود رضایی
مدرک تحصیلی: فوق دیپلم کامپیوتر
تلفن تماس: 31625244-025
اهم شرح وظایف :
1-تصدی و انجام امور اداری و کارگزینی محوله
2-انجام کلیه امور مربوط به پرسنل جدیدالورود ( نسبت به ثبت اثر انگشت)در دستگاه تایمکس و تشکیل کارت حضور و غیاب و ثبت ان در دستگاه تایمکس
3- انجام کلیه امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل از طریق دستگاه کارتکس با هماهنگی مسئول مافوق
4- پیگیری انجام مکاتبات لازم در مورد کارکنانی که تعجیل در خروج و یا تاخیر در ورود دارند.
5- ثبت مرخصی، ماموریت و پاس های پرسنل بصورت روزانه در سیستم کارتکس
6- انجام کلیه امور محوله از مقام مافوق